Спеціальність:

Випускники можуть працювати:

  • Вчитель фізичної культури
    закладу загальної середньої освіти;
  • Викладач фізичного виховання
    закладу фахової передвищої освіти;
  • Викладач фізичного виховання
    закладу вищої освіти.

Випускники можуть працювати:

  • Тренер-викладач з видів спорту;
  • Викладач закладу вищої освіти;
  • Керівник секції спортивного напряму.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:

СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА)

Майбутні фахівці здобувають ступені вищої освіти: БАКАЛАВР – МАГІСТР

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ :

  • Використання спеціальних засобів фізичної культури і спорту: фізичних вправ, оздоровчих сил природи, гігієнічних факторів з метою вирішення основних освітніх, оздоровчих, виховних завдань під час уроків з фізичної культури.
  • Організація роботи спортивних секцій, фізкультурних гуртків, тренування збірних шкільних команд з різних видів спорту; планування та проведення на належному рівні загальношкільних фізкультурно-спортивних заходів
  • Контроль за високою руховою активністю школярів на уроці; постійне візуальне спостереження за правильністю виконання завдання з метою запобігання травмам і перевантаженням; відповідальність за здоров’я та життя учнів;
  • Підбір фізичного навантаження з урахуванням індивідуального і вікового рівня розвитку дітей, стану їх здоров’я, особливостей психофізичного розвитку, а також рівня їх фізичної підготовленості;
  • Формування в учасників освітнього процесу соціальних навичок, розвиток вольових якостей.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

Майбутні фахівці здобувають ступені вищої освіти: БАКАЛАВР – МАГІСТР

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЕНЕРА-ВИКЛАДАЧА:

  • Комплектація навчальних груп з видів спорту за рахунок ефективної реалізації заходів та комплексу дій, пов’язаних із набором, відбором підбором та спортивною орієнтацією.
  • Організація тренувального процесу через здійснення комплексу заходів та реалізацію цілеспрямованих та заздалегідь запланованих дій, які дозволяють підвищити спеціальну (спортивну) працездатність спортсмена.
  • Організація підготовки та участі в змаганнях з використанням детального плану підготовки та його виконання для кожного змагання, включаючи тренування, відпочинок, харчування та інші аспекти.
  • Забезпечення комплексності виховання шляхом поєднання цілей, завдань, змісту, методів і форм виховного впливу і взаємодії.
  • Організація матеріально-технічного забезпечення за допомогою підтримання в належному стані місць тренувань, збереження та удосконалення спортивного обладнання та інвентарю.